REGULAMIN PORTALU INTERENTOWEGO OCK.OLSZTYN.PL

 

  1. Preambuła

 

  1. Zasady wskazane w niniejszym Regulaminie zostały określone na podstawie zapisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 t.j.), jak również przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).
  2. Dostęp do Portalu internetowego jest udostępniony przez Administratora Portalu pod następującymi adresem internetowymi:
  3. https://ock.olsztyn.pl
  4. https://www.koparka.edu.pl/
  5. https://www.utb.edu.pl/testy-egzaminacyjne/
  6. Administrator Portalu wskazuję następujące dane kontaktowe:
  7. numer telefonu siedziby Biura: (89) 537 00 89
  8. adres e-mail: wp.pl
  9. osoba wyznaczona do kontaktu: Adam Zdziarstek

 

  1. Definicje

 

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:
  2. Regulamin – opisany w niniejszym dokumencie zbiór ogólnych zasad określających prawne podstawy do korzystania z Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego, których postanowienia mają zastosowania do prawa i obowiązków Administratora Portalu i Użytkowników.
  3. Użytkownik – oznacza każdą osobę, w tym osobę fizyczna posiadająca statut Konsumenta, która korzysta z Portalu.
  4. Konto użytkownika – odpłatna usługa świadczona na rzecz zarejestrowanych Użytkowników, którzy korzystają z zasobów szkoleniowych i egzaminacyjnych udostępnionych przez Administratora Portalu za pośrednictwem stron internetowych: https://www.koparka.edu.pl/ oraz https://www.utb.edu.pl/testy-egzaminacyjne/ .
  5. Administrator Portalu – Jan Zdziarstek wykonując działalność gospodarczą pod nazwą: Olsztyńskie Centrum Kształcenia mgr inż. Jan Zdziarstek, ul. Wyszyńskiego 7 (budynek D.H. GRACJA), 10-457 Olsztyn, NIP: 739-040-48-83, REGON:
  6. Usługa – oznacza usługę świadczoną drogę elektroniczną przez Olsztyńskie Centrum Kształcenia mgr inż. Jan Zdziarstek na rzecz Użytkownika oraz innych podmiotów na podstawie informacji wskazanych w Portalu, Portalu szkoleniowym oraz Portalu egzaminacyjnym.
  7. Dane osobowe – wszelkie informacje związane z osobą fizyczną, o których mowa w zapisach rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie zwane dalej RODO).
  8. Portal – zbiór informacji udostępnionych przez Administratora Portalu pod adresem internetowym: https://ock.olsztyn.pl.
  9. Portal szkoleniowy – zbiór danych i informacji dot. szkolenia online, która jest udostępniana odpłatnie przez Administratora Portalu na rzecz zarejestrowanych Użytkowników.
  10. Portal egzaminacyjny – zbiór danych i informacji dot. testów online, która jest udostępniana odpłatnie przez Administratora Portalu na rzecz zarejestrowanych Użytkowników
  11. Kurs – szczegółowo określona przez Administratora Portalu usługa, która znajduję się w ofercie zamieszczonej na Portalu, jak również na Portalu szkoleniowym.
  12. Pliki cookies – wszelkie informacji zapisywane na Portalu, Portalu szkoleniowym i Portalu egzaminacyjnym, które mogą być odczytane po każdorazowym połączeniu się komputera Użytkownika z adresem internetowym Portalu.

 

 

 

  • Postanowienia ogólne

 

  1. Każdy Użytkownik korzystający z Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego zobowiązuję się do przestrzegania zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Administrator Portalu zobowiązuję się na rzecz Użytkownika do świadczenia usług na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Każdorazowe korzystanie przez Użytkownika z Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego jak również korzystanie z wszelkich usług z tym związanych będzie stanowiło akceptację zasad i warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  4. Użytkownik poprzez każdorazowe korzystanie z usługi zawartej na Portalu, Portalu szkoleniowego i Portalu egzaminacyjnego dobrowolnie oraz świadomie wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Administratora Portalu danych osobowych, które są niezbędne do świadczenia usługi.
  5. Wszelkie informacje zamieszone na Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego w tym dane z zakresu świadczonych usług, cennik, terminarz oraz inne dane mogę być w dowolnym momencie zmienione przez Administratora Portalu.
  6. Administrator Portalu zobowiązuję się do przestrzegania zasad określonych w zapisach rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                            i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie zwane dalej RODO).
  7. Zgoda na udostępnienie danych osobowych Użytkownika na rzecz innych podmiotów lub w celach marketingowych może być wyrażona wyłącznie za pisemną zgodą osoby, której dane osobowe mają zostać wykorzystywane.

 

  1. Warunki techniczne świadczenia usługi

 

  1. Dostęp do usługi świadczone za pośrednictwem Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego jest możliwy pod warunkiem spełnienia przez komputer Użytkownika następujących warunków technicznych:
  2. urządzenie elektroniczne (komputer osobisty, tablet itp.) z dostęp do sieci internetowej,
  3. system operacyjny (Windows, Android itp.) umożliwiający dostęp do sieci Internet,
  4. przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Google Chrome itp.) z jednoczesną obsługą plików cookies i ew. akceptacją wyskakujących okienek w przeglądarce internetowej.
  5. Administrator Portalu świadczy na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Portali następujące usługi:
  6. informacyjną, która ma na celu udostępnienie danych o ofercie szkoleniowej, prowadzonych usługach, aktualnościach, cenniku, terminarzu, rekomendacjach, współpracy oraz kontakcie,
  7. dostępowa, która ma na celu dostęp do odpłatnych szkoleń online oraz kursów online, które zostały zamieszczone na Portalu szkoleniowym oraz Portalu egzaminacyjnym.
  8. Wszelkie usługi świadczone za pośrednictwem wskazanych powyżej Portali, w tym oferowane kursy i szkolenia mają charakter wyłącznie odpłatny.
  9. Administrator Portalu może w każdym czasie dokonać zmiany zasad i warunków oferty zamieszczonej na niniejszym portalu.

 

  1. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

 

  1. Każdorazowa umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta po wpisaniu przez Użytkownika w przeglądarce internetowej adresu strony internetowej Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego lub przekierowania do tych stron za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej.
  2. Z kolei Administrator Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego wskazuję, iż umowa ulega rozwiązania z chwili opuszczenia/wyjścia ze strony internetowej ww. Portali.
  3. Administrator Portalu zastrzega, iż wszelki usługi świadczone na stronach internetowych https://www.koparka.edu.pl/ oraz https://www.utb.edu.pl/testy-egzaminacyjne/ mogą zostać odmiennie uregulowane niż niniejszy Regulamin.

 

 

  1. Odpowiedzialność w zakresie korzystania z Portalu

 

  1. Administrator Portalu – Olsztyńskie Centrum Kształcenia mgr inż. Jan Zdziarstek wskazuję i zarazem zastrzega, iż treść znajdując się na Portalu, Portalu szkoleniowym oraz Portalu egzaminacyjnym mogą zostać w każdym czasie zmieniona, bez konieczności informowania o tym Użytkownika.
  2. Każdy Użytkownik oświadcza, że będzie korzystał z Portali z poszanowaniem zasad wymienionych w niniejszym Regulaminie, jak równie z poszanowaniem norm prawnych, w tym szczególności własności intelektualnej oraz zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.
  3. Administrator Portalu, Portalu szkoleniowym oraz Portalu egzaminacyjnym zapewnia, że dołoży wszelkich możliwych starań, aby korzystanie z ww. Portali spełniało oczekiwania Użytkowników, co do kwestii dostępności, przejrzystości oraz merytoryki danych zamieszczonych na Portalu.
  4. Wszelkie modyfikacje Portali, w tym przede wszystkim poszczególnych usług elektronicznych mogą w zostać w każdym czasie zmienione przez Administratora Portalu.
  5. Każdy Użytkownik ponosi odpowiedzialność prawną za treść zamieszczone na Portali, w tym informację przekazane w szczególności na Forum Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego.

 

 

 

  • Prawa własności intelektualnej

 

  1. Administrator Portalu zastrzega, że wszelkie dane zamieszczone na stronie stronach internetowych:

podlegają ochronie prawnej, w tym szczególności ustawie z dnia 4 lutego 1994 r.                      o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1062 z późn. zm.), jak również przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny                                   (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).

  1. Każdorazowe wykorzystanie przez Użytkownika oraz inne podmioty treści zamieszczonych na Portalu, a w szczególności zdjęć, grafiki, tekstu, układu stron i loga bez pisemnej zgody Administratora Portalu będzie skutkowała odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  2. Użytkownik korzystający z Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego zobowiązuje się do niewykorzystywania treści zamieszczonej na stronach internetowych:

do innych celów, niż wynika to z niniejszego Regulaminu. Zabronione jest podejmowanie wszelkich działań, które zmierzają do kopiowania, pobierania                               i rozpowszechniania treści znajdującej się na Portalu.

  1. Administrator Portalu wskazuję, iż każdorazowe korzystanie przez Użytkownika              z Portalu, w tym przeglądanie zdjęć, grafiki, teksu, loga itp., nie wiąże się z nabyciem jakiegokolwiek prawa do wybranych treści, a w szczególności wyklucza nabycie prawa autorskiego i praw pokrewnych

 

  • Postanowienia końcowe

 

  1. Administrator Portalu zastrzega sobie prawa do jednostronnego dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
  2. Każdorazowe zmiany Regulaminu będę publikowane na stronie internetowej Portalu, Portalu szkoleniowego oraz Portalu egzaminacyjnego, ale nie wcześniej niż 14 dni przed wejściem w życie zmiany.
  3. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, w zakresie zasad określonych na ww. Portalach, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub osobisty w siedzibie Biura.
  4. Administrator Portalu zapewnia sobie wyłączne prawo do wyłączenia dostępu do wskazanych powyżej Portali, jak również do wybranych funkcji lub zakładek umieszczonych niniejszych Portalach.
  5. Wszelkie spory związane ze świadczeniem usług wskazanych w niniejszym Regulaminie będę w pierwszej kolejności rozwiązywane na drodze polubownej, zaś w przypadku braku możliwości rozwiązania sporu, wszelkie sprawy będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Administratora Portalu.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem zamieszczenia na Portal, Portalu szkoleniowym oraz Portalu egzaminacyjnym.